مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-05بين الملل

حمله توپخانه ای شدید ارتش سعودی به مناطق مرزی یمن


توپخانه ارتش سعودی صبح امروز به شدت مناطق مرزی یمن را گلوله باران کرد که یک کشته و دو زخمی به جا گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی در شمال یمن امروز (یکشنبه) از گلوله باران گسترده مناطق مرزی به دست ارتش سعودی خبر دادند.

به نوشته وبگاه الخبر الیمنی، در این حملات توپخانه ای در منطقه الرقو در شهرستان منبه واقع در استان صعده، دو نفر از جمله یک آفریقایی تبار زخمی شدند و یک نفر از اهالی به شهادت رسید.

حملات توپخانه ای گارد مرزی عربستان سعودی به مناطق شمالی یمن در حالی پیوسته اتفاق می افتد که وزارت بهداشت دولت صنعاء پنج شنبه هفته گذشته با انتشار آماری اعلام کرد که از ابتدای سال 2022 تا 25 ژانویه سال جاری میلادی بر اثر این حملات 314 نفر شهید و 3090 نفر دیگر در استان صعده مجروح شده اند.

به گفته مقامات یمنی، نیروهای سعودی در سایه سکوت جهانی با اشکال مختلف ساکنان روستاها و شهرهای مرزی یمن را هدف قرار می دهند.

با وجود کاهش محسوس تنش ها اما یمنی ها همچنان قربانی می دهند، بخش زیادی از این موضوع به انفجار بمب های عمل نکرده، بمب های خوشه ای و مین ها باز می گردد، به طوریکه مرکز اجرایی مین روبی یمن روز گذشته اعلام کرد که بقایای مهمات جنگی ائتلاف سعودی در استا ن های الحدیده، صنعا، الجوف و صعده همچنان قربانی می گیرد و طی ماه ژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله توپخانه ای شدید ارتش سعودی به مناطق مرزی یمن

حمله توپخانه ای شدید ارتش سعودی به مناطق مرزی یمن