مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-05اقتصادي

متکدیان میدان مرکزی میوه و تره بار کرج ساماندهی شدند


رییس اتحادیه بارفروشان کرج از به کارگیری 17 نیروی پاکبان در دو شیفت کاری برای ساماندهی زباله های میدان میوه و تره بار مرکزی خبر داد.

- نادر یوسفیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه میدان مرکزی میوه و تره بار جایگاه ویژه ای در تامین نیاز سبدخانوارهای کرجی دارد، اظهار کرد: این میدان از لحاظ ساختاری و موقعیتی نیازمند رسیدگی و اعمال تغییراتی است تا از این طریق بتوان رضایت شهروندان را جلب کرد.

وی با بیان اینکه وجود متکدیان یکی از مهمترین معضلاتی بود چهره این میدان را مخدوش کرده بود، توضیح داد: خوشبختانه با هماهنگی معاونت خدمات شهری، این افراد جمع آوری و ساماندهی شدند.

این مسئول از نصب دوربین در تمام سطح این میدان و ایجاد اتاق مانیتورینگ به عنوان بخشی از اقدامات صورت گرفته جهت افزایش امنیت این مجموعه خبر داد و گفت: با این اقدام تمام فضای این میدان قابل رصد می شود و نقطه کوری باقی نمانده است.

وی توضیح داد: علاوه براین، فعالیت دستفروشان در فضای داخلی این مجموعه هم باعث نارضایتی غرفه داران شده بود که با برنامه ریزی صورت گرفته، این دستفروشان در چند مرحله ساماندهی شدند.

رییس اتحادیه بارفروشان کرج با اشاره به یکی دیگر از مشکلات میدان مرکزی گفت: متاسفانه برخی از غرفه های این بازار نسبت به انبار و عرضه اقلام در فضای باز این مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکدیان میدان مرکزی میوه و تره بار کرج ساماندهی شدند

متکدیان میدان مرکزی میوه و تره بار کرج ساماندهی شدند