مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-05اقتصادي

شفاف سازی درآمد پیش شرط ادعای زیان دهی دفاتر اسناد رسمی


یک سردفتر اسناد رسمی با بیان اینکه به نظر می رسد اکنون که مناقشه سند خودرو بیشتر از همه اطراف ماجرا، به نفع مردم پایان پذیرفته، گفت: ورودی پرونده دعاوی مرتبط به مراجع قضایی کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار داده است، نوشت: چندی است که برخی مدیران صنفی همزمان با طرح تقاضای افزایش تعرفه حق الزحمه خدمات در دفاتر اسناد رسمی، در مصاحبه های مطبوعاتی خود مدعی زیان ده بودن بخشی از این دفاتر شده اند؛ حال این که به نظر می رسد بدون ارائه شفاف دهک بندی درآمدها، چنین ادعاهایی نتوانند به سادگی پذیرفته شوند.

البته وجود دفترخانه های کم درآمد موضوع قابل انکاری نیست و این گروه از دفاتر همیشه وجود داشته و خواهند داشت ولی هم زمانی طرح این ادعا با مطالبه افزایش تعرفه و درخواست جلوگیری از رفع انحصار نکته ای قابل توجه است.

دهک بندی درآمد دفاتر اسناد رسمی که مکرراً شاهد خودداری از اعلام آن توسط مسئولان صنفی هستیم، علاوه بر تأیید یا تکذیب ادعاها درباره زیان ده بودن برخی صدک های جمعیتی دفاتر، فایده مهم دیگری نیز دارد که عبارت است از معلوم شدن میزان فاصله طبقاتی میان اعضای یک صنف و سپس کشف دلایل این شکاف را برای ناظران جذاب می سازد.

با اعلام شفاف دهک های درآمدی دفاتر اسناد رسمی، یعنی همان چه از آن خودداری می شود، جمعیت موجود در هر دهک و میزان درآم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی درآمد پیش شرط ادعای زیان دهی دفاتر اسناد رسمی

شفاف سازی درآمد پیش شرط ادعای زیان دهی دفاتر اسناد رسمی