مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-05فرهنگي

زندگی کرک داگلاس دیجیتالی شد/ بیش از 10 هزار سند آنلاین


بنیاد داگلاس در بخش آرشیو خود با افزودن 10 هزار مورد شخصی از کرک داگلاس و همسرش، همه آنها را به صورت آنلاین برای عموم مردم در دسترس قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، مایکل داگلاس اکنون مشغول فیلم سینمایی مرد مورچه ای و زنبور: کوانتومانیا است که قرار است از 17 همین ماه اکران شود و دوشنبه شب اولین نمایش جهانی خود را در وست وود تجربه می کند.

وی همچنین یک سریال 8 قسمتی با عنوان فرانکلین درباره بنجامین فرانکلین دارد که در آن در نقش اصلی بازی کرده و قرار است از اپل تی وی پخش شود.

اما این بازیگر به عنوان معتمد با بنیاد داگلاس هم فعالیت می کند؛ نهاد خیریه ای که به یاد کرک داگلاس که 3 سال پیش در 103 سالگی درگذشت و همسرش آن که یک سال بعد در 102 سالگی درگذشت، فعالیت می کند و 118 میلیون دلار را به صورت وقف در اختیار دارد.

بنیاد این زوج که 66 سال با هم زندگی کردند از آن زمان تا کنون چندین میلیون دلار وقف کرده است.

حالا این بنیاد که توسط کرک داگلاس در سال 1964 و زمانی که پسرش مایکل 20 ساله بود بنیاد شده، برای نخستین بار یک کتابخانه آنلاین متشکل از اسناد، تصاویر و یادبودهای دیجیتالی شده از آرشیو خصوصی بیش از 70 ساله زوج کرک-آن را راه اندازی کرده است که در مجموع 10 هزار مورد مربوط به این زوج را ارایه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی کرک داگلاس دیجیتالی شد/ بیش از 10 هزار سند آنلاین

زندگی کرک داگلاس دیجیتالی شد/ بیش از 10 هزار سند آنلاین