مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:552023-02-05اجتماعي

اتلاف «شغال» هار در همدان


معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان از اتلاف «شغال» هاری که اقدام به گزش مردم همدان می کرد و انتقال لاشه به دامپزشکی به منظور بررسی بیشتر خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان از اتلاف شغال هاری که اقدام به گزش مردم همدان می کرد و انتقال لاشه به دامپزشکی به منظور بررسی بیشتر خبر داد.

مهدی صفی خانی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح خبر اظهار کرد: گزارش های حیوان گزیدگی از روز جمعه 14 بهمن ماه آغاز شد و به محض دریافت نخستین گزارش های مردمی یگان حفاظت برای بررسی موضوع ورود پیدا کرد.

وی ادامه داد: بعد از دریافت گزارش های متعدد، مشکوک به وجود حیوان هار در سطح شهر شدیم بنابراین تیم واکنش سریع را تشکیل دادیم و سه اکیپ مجهیز به تجهیزاتی چون سلاح بیهوشی، اسلحه شکاری و اسلحه جنگی سازمانی را به سطح شهر فرستادیم که اگر حیوان را پیدا کردند نسبت به زنده گیری، بیهوشی یا نهایتاً اتلاف آن اقدام کنند.

صفی خانی افزود: در گشت زنی های روز جمعه اتفاقی نیفتاد اما اکیپ گشت زنی به تلاش خود در مناطق حساس و مکان هایی که احتمال مشاهده داشت، ادامه دادند و گونه های دیگر چون شغال و روباه به تعداد زیاد در حاشیه شهر مشاهد شد اما حیوانی که مشکوک به بیماری هاری باشد و حتی هیچ گرگی، مشاهده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتلاف «شغال» هار در همدان

اتلاف «شغال» هار در همدان