مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-05سياسي

امروز ملت ها در جهان دچار سوء امنیت هستند


هیچ ملتی در جهان مانند ایران برای به دست آورند استقبال و آزادی فداکاری نکرد و ما امروز شاهد هستیم که چگونه انقلاب اسلامی ایران منبع الهام بخش برای ما تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اشفاق وحیدی طی سخنانی در مراسم این هفته در شهر ملبورن اظهار داشت: در نظام استکبار عناصر قدرتمند با رویکرد زورمندانه بر قشر ضعیف و مظلوم حاکم شده و تنها هدف آن نیز ترویج زورگویی و افکار خودکامه می باشد.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) در مقابله با نظام خودکامه و ضداسلام جان فشانی کرده و رهبری ملت ایران به سوی یک نظام مردم سالار بر پایه دین اسلام را برعهده گرفتند و نتیجه آن نیز تشکیل کشور مستقل و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران و از بین رفتن نظام دیکتاتوری و زورگو شد.

وی با تبریک فرا رسیدن ایام دهه مبارکه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: هیچ ملتی در جهان مانند ایران اسلامی برای به دست آورند استقبال و آزادی فداکاری نکرد و ما امروز شاهد هستیم که چگونه انقلاب اسلامی ایران منبع الهام بخش برای ما و همه ملت های مظلوم و آزادیخواه جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام وحیدی افزود: متأسفانه امروز ملت ها در جهان دچار سو امنیت هستند و نسبت به حاکمان خود نیز عدم اطمینان دارند و از سوی دیگر بحران های اقتصادی و اجتماعی نیز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز ملت ها در جهان دچار سوء امنیت هستند

امروز ملت ها در جهان دچار سوء امنیت هستند