مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-05حوادث

اطلاعیه آتش نشانی مشهد در پی افزایش گازگرفتگی ها در خراسان رضوی


با توجه به تشدید گاز گرفتگی افراد در استان خراسان رضوی خصوصا معتکفین، سازمان آتش نشانی مشهد اطلاعیه ای درمورد توصیه های ایمنی برای جلوگیری از گازگرفتگی با منوکسیدکربن صادر کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی با توجه به تشدید گاز گرفتگی افراد در استان خراسان رضوی خصوصا معتکفین، سازمان آتش نشانی مشهد اطلاعیه ای درمورد توصیه های ایمنی برای جلوگیری از گازگرفتگی با منوکسیدکربن صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: رعایت ایمنی در فصل سرما یکی از واجبات است؛ چراکه عدم رعایت نکات ایمنی در این فصل می تواند حتی جان انسان ها را نیز به خطر بیندازد.

، اما مهمترین نکته این است که ایمنی را در استفاده از وسایل گرمایشی رعایت کنید تا در طول فصل سرما خطری شما را تهدید نکند.

یکی از نکات اساسی این است که همیشه اجازه بدهید هوای کافی برای تنفس شما و جهت سوختن بخاری گازسوز به اتاق برسد و وجود روزنه های زیر درب ها برای این منظور مفید هستند؛ بنابراین روزنه های زیر درب ها و خصوصا دریچه های تهویه هوا را با اشیایی همچون پلاستیک، پارچه، پتو و.

مسدود ننمایید.

از صحیح سوختن گاز و سلامت بخاری به وسیله افراد ذی صلاح مطمئن شوید و در صورت داشتن عیب حتما از تعمیرکاران مجاز استفاده شود و شخصا به هیچ عنوان نسبت به تعمیر اقدام نکنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه آتش نشانی مشهد در پی افزایش گازگرفتگی ها در خراسان رضوی

اطلاعیه آتش نشانی مشهد در پی افزایش گازگرفتگی ها در خراسان رضوی