مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-05سياسي

سخنگوی هیات رییسه مجلس پس از بازدید از نمایشگاه جشنواره فجر چه گفت؟


سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ـ با حضور در نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از آثار منتخب هنرمندان دیدن کرد.

- سیدنظام الدین موسوی ـ سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ـ با حضور در نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از آثار منتخب هنرمندان دیدن کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری جشنواره، سید نظام الدین موسوی، سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با حضور در فرهنگستان هنر، از نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان حاضر در پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر دیدن کرد.

در جریان این بازدید که با حضور و همراهی عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی و جعفر واحدی نایب رییس موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر همراه بود، موسوی آثار ارائه شده در بستر جشنواره پانزدهم را در تراز کیفی بالا توصیف کرد و گفت: آثار حاضر در نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از سطح کیفی بسیار بالایی بهره مند بودند و هنرمندان عزیز ما در رشته های مختلف اعم از خوشنویسی، نگارگری، نقاشی، عکس، کاریکاتور و سایر رشته ها درخشان ظاهر شده بودند.

وی افزود: اگرچه هنرهای تجسمی در شرایط کنونی مظلوم و مهجور واقع شده است، اما تبلور عینی هنر فاخر اسلامی ـ ایرانی در بستر آن قابل مشاهده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی هیات رییسه مجلس پس از بازدید از نمایشگاه جشنواره فجر چه گفت؟

سخنگوی هیات رییسه مجلس پس از بازدید از نمایشگاه جشنواره فجر چه گفت؟