مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-05سياسي

بیش 700 اثر به هشتمین جشنواره ابوذر ارسال شد


امسال خبرنگاران و فعالان فضای مجازی بیش از 700 اثر در قالب های مختلف مشخص شده به جشنواره ابوذر ارسال کردند.

- محمد مهدی تجری رییس بسیج رسانه گلستان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: هشتمین جشنواره ابوذر گلستان با ارسال بیش از 700 اثر از سوی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به کار خود پایان داد.

از بیش از 700 اثر ، بیش از 400 اثر در قالب اثار مکتوب و بیش از 300 اثر بصورت چندرسانه ای به دبیرخانه استان ارسال شده است.

وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با دهه مبارک فجر و ایام پرفیض ماه رجب روز سه شنبه 18 بهمن ماه امسال ساعت 10 صبح در حسینیه عاشقان ثارالله با حضور مسئولان استانی برگزار می شود.

رییس بسیج رسانه گلستان خاطرنشان کرد: آثار رسیده در قالب های گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست است.

وی ادامه داد: به لحاظ کیفی در مجموع اثار رسیده در قالب های مختلف، کیفیت فیلم های ارسالی بسیار مطلوب بود و استقبال خوبی در قالب پادکست صورت نگرفت.

  تجری گفت: محورهای جشنواره شامل شعار سال(تولید دانش بنیان و اشتغال افرین)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با اسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش 700 اثر به هشتمین جشنواره ابوذر ارسال شد

بیش 700 اثر به هشتمین جشنواره ابوذر ارسال شد