مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-05سياسي

نهاد خانواده نوک پیمان هجمه فرهنگی دشمن است


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه خانواده هدف هجمه های فرهنگی دشمن است، گفت: بانوان خراسان جنوبی در عرصه تبلیغ بسیار موفق ظاهر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد رضایی صبح یکشنبه در مراسم تجلیل از دو تن از بانوان فاطمی و مبلغ خراسان جنوبی، اظهار کرد: بسیاری از بانوان خراسان جنوبی سال ها در حوزه فرهنگ تلاش کرده و در زمینه فکر و تربیت نقش آفرین بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: تجلیل و تشکر از این بانوان را یک وظیفه برای خود می دانیم هر چند پاداش واقعی در نزد خداوند محفوظ است.

رضایی با اشاره به اینکه هیچ کاری در نزد خداوند بالاتر از کار فرهنگی و تربیت و هدایتگری نیست، گفت: نمونه افراد و به ویژه بانوانی که قدم های بزرگی در عرصه هدایتگری و تربیت برداشتند، در خراسان جنوبی کم نیست.

وی افزود: در دوران اولیه اسلام افرادی چون دعبل خزاعی که با هنر خود یعنی سرودن شعرهای آیینی در راستای تبلیغ دین خدا و فرهنگ والای اهل بیت (ع) قدم برداشتند، جایگاه بسیار بالایی در نزد معصومین (ع) داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر عوامل موفقیت بانوان مبلغ خراسان جنوبی بیان کرد: وقتی که اعضای خانواده و همسران از نظر فکری با یکدیگر همسو باشد بی شک موفقیت های بزرگی نصیب آن خانواده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد خانواده نوک پیمان هجمه فرهنگی دشمن است

نهاد خانواده نوک پیمان هجمه فرهنگی دشمن است