مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:072023-02-05اقتصادي

خسارت 100 میلیارد ریالی برف به شبکه های برق رسانی چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: طبق بررسی های اولیه، برف سنگین هفته گذشته 100 میلیارد ریال به شبکه برق رسانی استان خسارت وارد کرده است.

- مجید فرهزاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در بررسی های اولیه برف سنگین هفته گذشته 100 میلیارد ریال به شبکه برق رسانی چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه در سفر به کوهرنگ از آخرین وضعیت شبکه برق رسانی این شهرستان بازدید شد، ادامه داد: بارش شدید برف 40 پایه برق رسانی را شکسته و هفت دستگاه ترانسفورماتور توزیع برق، 2.

5 کیلومتر شبکه فشار متوسط و یک کیلومتر شبکه فشار ضعیف شده است.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی اکیپ های عملیاتی این شرکت، مناطقی که دارای جاده دسترسی بود در همان ساعات اولیه رفع عیب و دیگر مناطق نیز به تناوب برف روبی جاده های دسترسی برق دار شد.

 فرهزاد با اشاره به اینکه بارش برف در کوهرنگ باعث  قطعی برق در مناطق بیرگان، مازه سوخته، تلخه دان و لبد بازفت شد،گفت: در حال حاضر همه این مناطق  برق دار هستند و منطقه لبد بازفت نیز با توجه به بسته بودن جاده دسترسی آن با اعزام نیروهای عملیاتی از طریق  بالگرد با حضور معاون بهره برداری شرکت و پیاده روی جاده 17 کیلومتری آن منطقه در روز جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 100 میلیارد ریالی برف به شبکه های برق رسانی چهارمحال و بختیاری

خسارت 100 میلیارد ریالی برف به شبکه های برق رسانی چهارمحال و بختیاری