مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:072023-02-05اقتصادي

تأکید مدیرعامل ایمیدرو بر تقویت منطقه ویژه خلیج فارس


معاون وزیر صمت خواستار توجه به اولویت ها در قراردادهای سرمایه گذاری و نحوه ی سوددهی آن ها شد و افزود: درآمد و هزینه ها باید متناسب با یک دیگر باشد تا روند خدمات رسانی به صنایع معدنی مستقر با مشکل مواجه نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، وجیه الله جعفری، رییس هیات عامل سازمان ایمیدرو امروز با حضور در هرمزگان و در جلسه با مدیران و معاونان منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: اشتغال زایی اولویت ماست و باید فضای تولید و توسعه در حوزه صنایع معدنی را با تامین زیرساخت ها مهیا کنیم.

وی افزود: تامین زیرساخت ها به معنای عدم توجه به بازگشت سرمایه دولتی نیست و باید منافع دولت را نیز مد نظر قرار دهیم جعفری تاکید کرد: باید منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس را به صورت ویژه تقویت کنیم چرا که این منطقه ظرفیت های صادراتی بی نظیری دارد و بسیار می تواند به اقتصاد کشور کمک کند.

  وی خواستار توجه به اولویت ها در قراردادهای سرمایه گذاری و نحوه ی سوددهی آن ها و همچنین نقش این پروژه ها در چشم انداز کوتاه مدت و بلند مدت ایمیدرو شد و افزود: درآمد و هزینه ها باید متناسب با یک دیگر باشد تا روند خدمات رسانی با مشکل مواجه نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید مدیرعامل ایمیدرو بر تقویت منطقه ویژه خلیج فارس

تأکید مدیرعامل ایمیدرو بر تقویت منطقه ویژه خلیج فارس