مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:152023-02-05اقتصادي

شهرستان عسلویه صاحب 3 آبشیرین کن می شود


معاون عمرانی استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 61 پروژه عمرانی و اقتصادی با 23 هزار میلیارد تومان اعتبار در شهرستان عسلویه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، محمدهادی رستمیان معاون عمرانی استاندار بوشهر در آیین افتتاح طرح های عمرانی دهه فجر شهرستان عسلویه اظهار داشت: عسلویه از شهرستان های مهم و تاثیرگذار در حوزه صنعتی و اقتصادی است و رسیدگی به مشکلات و دغدغه های مردم این منطقه اولویت مسؤولان است.

وی افزود: اجرای طرح های عمرانی و عام المنفعه در حوزه های مختلف آبرسانی، آموزشی، فرهنگی، گردشگری، عمران شهری و روستایی و حوزه دانش بنیان و .

نشان دهنده توجه به این شهرستان است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 61 پروژه عمرانی و اقتصادی با 23 هزار میلیارد تومان اعتبار در شهرستان عسلویه خبر داد و تصریح کرد: 50 پروژه عمرانی با اعتبار 450 میلیارد تومان و 11 پروژه اقتصادی با اعتبار بیش از 22 هزار و 500 میلیارد تومان در عسلویه در دهه فجر امسال افتتاح و اجرایی می شوند.

رستمیان به برخی پروژه های شاخص شهرستان عسلویه که امروز افتتاح و اجرایی شده اند اشاره و خاطر نشان کرد: آغاز عملیات اجرایی مخزن 5 هزار مترمکعبی چاه مبارک با اعتبار 20 میلیارد تومان و افتتاح آب شیرین کن 1500 مترمکعبی اخند با اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان عسلویه صاحب 3 آبشیرین کن می شود

شهرستان عسلویه صاحب 3 آبشیرین کن می شود