مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:152023-02-05سياسي

شهرداری ها ایاب وذهاب دانش آموزان استثنایی را بر عهده بگیرند


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: یکی از پیشنهادات ما در موضوع دانش آموزان استثنایی این است که شهرداری ها مکلف شوند ایاب و ذهاب این دانش آموزان را به عهده بگیرند.

- حمید طریفی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بودجه پیشنهادی سازمان آموزش و پرورش استثنایی برای سال آینده گفت: بودجه ای که امسال پیشنهاد دادیم و در سازمان برنامه و بودجه نهایی و در مجلس شورای اسلامی مطرح و پیشنهاد شده است 17 درصد نسبت به بودجه سال گذشته افزایش یافته است.

وی ادامه داد: این بودجه پیشنهادی حاصل مجموع ردیف های بودجه ای است که در اختیار داریم؛ مجموعه رقم های بودجه پیشنهادی در مجموع نسبت به بودجه سال 1401 هفده درصد افزایش دارد.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: سال گذشته مبلغی را از منابع هدفمندی یارانه ها در جدول بودجه به سازمان آموزش و پرورش استثنایی اختصاص داده بودند تا برای خرید خدمات و تجهیزات توانبخشی در نظر بگیریم که در حال حاضر به بودجه ثابت ما اضافه شده است؛ سال های قبل به واسطه اینکه دولت یارانه ها را افزایش داده بود با چالش جدی مواجه شدیم.

80 درصد مبلغ بودجه سال 1401 را دریافت کردیم طریفی حسینی افزود: مبلغی که ما سال گذشته از وجوه گرفتیم 50 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که 16 میلیارد تومان از آن را توانستیم دریافت کنیم اما ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها ایاب وذهاب دانش آموزان استثنایی را بر عهده بگیرند

شهرداری ها ایاب وذهاب دانش آموزان استثنایی را بر عهده بگیرند