مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-05اقتصادي

آموزش مصرف بهینه آب به کشاورزان و بهره برداران چهارمحال و بختیاری


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور آموزش کشاورزان و بهره برداران از منابع آبی استان دوره های آموزشی مصرف بهینه آب و انتخاب نوع کشت مناسب در شهرهای مختلف برگزار شد.

- مسلم صادقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: به منظور آموزش کشاورزان و بهره برداران از منابع آبی چهارمحال و بختیاری دوره های آموزشی مصرف بهینه آب و انتخاب نوع کشت مناسب در شهرهای مختلف استان برگزار شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این نشست های آموزشی که به صورت دوره ای در شهرهای مختلف استان برگزار می شود کشاورزان و بهره برداران با الگوهای کشت مناسب با بهره وری بالا و مصرف بهینه آب آشنا می شوند.

وی افزود: در این نشست های آموزشی کارشناسانی از ادارات کل هواشناسی، جهادکشاورزی و آب منطقه ای حضور دارند تا شیوه های صحیح کشت، میزان بارش ها و نحوه استفاده بهینه از منابع آبی را به کشاورزان و بهره برداران آموزش دهند.

صادقی اضافه کرد: استفاده از کشت های گلخانه ای، نشایی، اقلامی با نیاز آبی کم بهترین گزینه برای استفاده کشاورزان و بهره برداران است.

وی گفت: استفاده از شیوه های نوین آبیاری مانند قطره ای، تیب و بارانی از جمله راه حل هایی است که سبب استفاده کم و بهینه از مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مصرف بهینه آب به کشاورزان و بهره برداران چهارمحال و بختیاری

آموزش مصرف بهینه آب به کشاورزان و بهره برداران چهارمحال و بختیاری