مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-05بين الملل

واکنش حماس به حملات تند صهیونیست ها علیه خطیب مسجدالاقصی


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد: حملات صهیونیست ها علیه شیخ عکرمه صبری خطیب مسجدالاقصی، عزم و اراده او را تضعیف نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای تاکید کرد که هجمه گسترده رژیم صهیونیستی و رسانه های عبری علیه شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی هرگز عزم و اراده او را تضعیف نکرده و او را از ادامه دفاع از قدس و مسجد الاقصی بازنمی دارد.

این جنبش مسئولیت هرگونه پیامد و عواقب اینگونه جوسازی ها را متوجه کابینه رژیم صهیونیستی دانست.

محمد حماده سخنگوی حماس در قدس عنوان کرد که تلاش های نافرجام اشغالگران صهیونیست برای حذف شخصیت های دینی و ملی و افراد تاثیرگذار در عرصه قدس و مسجد الاقصی، در راستای طرح اشغال نهایی مسجد الاقصی صورت می‎ گیرد تا این رژیم بتواند به راحتی برنامه های خود را در زمینه تقسیم زمانی و مکانی این مسجد و زمینه سازی برای تخریب آن به منظور ساخت معبد کذایی یهود بر روی خرابه های آن فراهم کند.

حماده ضمن تقدیر از مواضع شجاعانه شیخ صبری در حمایت از قدس و مسجد الاقصی، کابینه تندرو رژیم صهیونیستی را در برابر هجمه به راه افتاده علیه وی و پیامدهای آن کاملاً مسئول دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حماس به حملات تند صهیونیست ها علیه خطیب مسجدالاقصی

واکنش حماس به حملات تند صهیونیست ها علیه خطیب مسجدالاقصی