مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 09:372023-02-05اقتصادي

سردخانه 2500 تنی خدابنده آماده بهره برداری است


شهرستان خدابنده رتبه اول در تولید سیب زمینی در بین شهرستان های استان را دارد و برای افزایش ارزش افزوده این محصول نیاز به وجود زیرساخت هایی از جمله سردخانه دارد.

- ایسنا/زنجان فرماندار خدابنده گفت: شهرستان خدابنده رتبه اول در تولید سیب زمینی در بین شهرستان های استان را دارد و برای افزایش ارزش افزوده این محصول نیاز به وجود زیرساخت هایی از جمله سردخانه دارد.

جواد تاراسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افتتاح پروژه های کشاورزی در دهه فجر، اظهار کرد: حدود یک ششم اراضی شهرستان خدابنده آبی است و سطح پوشش یا ضریب نفوذ آبیاری نوین شهرستان خدابنده در بخش کشاورزی بالای 85 درصد است.

وی با اشاره به الزام انجام فعالیت های کنترل آب به منظور تولید محصول، همچنین افزایش بهره وری، افزود: پروژه هایی به منظور افزایش 100 درصدی ضریب نفوذ آبیاری نوین در دست اقدام است.

تاراسی با اشاره به افتتاح 4 واحد دامپروری با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون تومان، اذعان کرد: شهرستان خدابنده در زمینه تولید علوفه رتبه اول استان را دارد ولی متاسفانه در بخش کشاورزی با خام فروشی مواجه هستیم که این دیدگاه را باید با اقدامات ترویجی اصلاح کنیم.

در همین زمینه باید صنایع بالادستی و پایین دستی محصولات را در شهرستان سیاست گذاری و مستقر کنیم تا عایدات کشاورزی و اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردخانه 2500 تنی خدابنده آماده بهره برداری است

سردخانه 2500 تنی خدابنده آماده بهره برداری است