مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-05اقتصادي

جاده پرحادثه فیروزکوه به سمنان نیازمند اعتبار است


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه با بیان اینکه جاده پرحادثه فیروزکوه به سمنان نیازمند اعتبار است، گفت: از وزارت راه و شهر سازی خواسته ایم که در زمینه تکمیل این طرح نیمه تمام اقدام شود.

- عباس گلرو در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه جاده پرحادثه فیروزکوه به سمنان نیازمند اعتبار است لذا از وزارت راه و شهر سازی خواسته ایم که در زمینه تکمیل این طرح نیمه تمام اقدام شود، تاکید کرد: برای خارج کردن سمنان از بن بست شمال به جنوب، مجوز ماده 23 جاده سمنان دیان نیز نهایی شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه شهرستان های سرخه و مهدی شهر در حوزه های مختلف با عقب ماندگی مواجه هستند، تاکید کرد: از وزیر جهاد کشاورزی انتظار داریم که از کشاورزان و دامداران و عشایر منطقه سمنان حمایت کند، شهرستان مهدی شهر قطب دامپروری مصوبه سفر رییس جمهور است که مطالعات آن انجام شده و نیازمند اجرا است و از سوی دیگر دولت می بایست عنایت بیشتری به عقب ماندگی ها داشته باشد.

توجه به زیرساخت های درمانی نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه با اشاره به اینکه بی کیفیتی راه های مواصلاتی به ویژه جاده ترانزیتی غرب به شرق از جمله مشکلات سمنان محسوب می شود، بیان داشت: ضعف زیرساخت و تجهیزات پزشکی در زمره مشکلات عشایر و دامداران است که نیاز به توجه جدی مسئولان دارد و امیدواریم در سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده پرحادثه فیروزکوه به سمنان نیازمند اعتبار است

جاده پرحادثه فیروزکوه به سمنان نیازمند اعتبار است