مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 08:002023-02-05فرهنگي

در این مثلث عشقی چه کسی «قوی تر» است؟


جواد تولمی که به زودی نمایش «قوی تر» را روی صحنه می برد، توضیح داد که این نمایش یک مثلث عشقی با محوریت عواطف یک زن است و در فضایی زنانه رخ می دهد.

- جواد تولمی که به زودی نمایش قوی تر را روی صحنه می برد، توضیح داد که این نمایش یک مثلث عشقی با محوریت عواطف یک زن است و در فضایی زنانه رخ می دهد.

این کارگردان تئاتر درباره اجرای نمایش خود به ایسنا گفت: نمایش قوی تر نوشته استریندبرگ است که دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی متن آن را ترجمه کرده است.

او که پیش تر این نمایش را در هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک اجرا کرده بود، یادآوری کرد: این نمایش را سال 99 در جشنواره نمایش عروسکی اجرا کردم.

البته آن دوره از جشنواره به دلیل همه گیری کرونا به صورت مجازی برگزار شد و نمایش های شرکت کننده فیلمبرداری و در فضای مجازی اکران شدند و ما اجرای صحنه ای نداشتیم.

در حال حاضر مراحل تمرین را سپری کرده ایم و منتظر شروع ارجا هستیم.

تولمی درباره داستان این نمایش هم توضیح داد: نمایش ما در فضایی کاملا سورئال رخ می دهد و داستان آن درباره یک مثلث عشقی است با محوریت عواطف یک زن.

در کل فضایی کاملا زنانه دارد و گروه مان هم یک گروه زنانه است.

او درباره شیوه اجرایی این نمایش هم گفت: شیوه اجرایی ما تعامل انسان و بازیگر است یا به بیان دیگر ترکیبی از انسان و عروسک ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در این مثلث عشقی چه کسی «قوی تر» است؟

در این مثلث عشقی چه کسی «قوی تر» است؟