مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 00:102023-02-04سياسي

آیین رونمایی از سلسله احیاء آثار علماء لکهنو برگزار شد +تصاویر


آیین رونمایی از سلسله احیاء آثار علماء لکهنو در سالروز میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین (ع) در بنیاد فرهنگی امامت برگزار شد.

- آیین رونمایی از سلسله احیاء آثار علماء لکهنو برگزار شد +تصاویر ایسنا/قم آیین رونمایی از سلسله احیاء آثار علماء لکهنو در سالروز میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین (ع) در بنیاد فرهنگی امامت برگزار شد.

این مراسم 15 بهمن ماه، مصادف با سالروز میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت امیرالمؤمنین (ع) و با حضور آیت الله سید علی حسینی میلانی، آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه های مقدس علمیه کشور، آیات استادی و طبسی و جمع کثیری از اساتید و فرهیختگان علمی حوزه علمیه و امامت پژوهان، در بنیاد فرهنگی امامت برگزار گردید.

این مراسم با قرائت کلام الله مجید و مدیحه سرایی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) آغاز شد.

آیت الله حسینی بوشهری در این برنامه با تبریک میلاد با سعادت امیرالمؤمنین (ع) پیرامون دو مسأله سخنانی را ایراد کرد: بخش اول درباره شخصیت امیرالمومنین (ع) و نگاهی که هم از قرآن و پیامبر اکرم (ص) درباره وجود قدسی امیرالمومنین علیه السلام به ما رسیده است و بخش دوم در ذیل جشن میلاد آن بزرگوار درباره همایش برپا شده با موضوع احیاء آثاری که به دست توانای علمای لکهنو حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از سلسله احیاء آثار علماء لکهنو برگزار شد +تصاویر

آیین رونمایی از سلسله احیاء آثار علماء لکهنو برگزار شد +تصاویر