مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 21:062023-02-04سياسي

پدر، عهده دار صیانت از نهاد خانواده است/ سرمایه گذاری عظیم برای فروپاشی خانواده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران عصر امروز در جشن سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر در مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) دماوند با بیان اینکه در شکل گیری خانواده، نقش ها متفاوت است، اظهار کرد: خانواده نعمت بزرگی است و شیاطین خیلی دور خانه و خانواده می چرخند، چراکه خانواده مرکز تربیت اولاد آدم و فضیلت ها و زیبایی های اخلاقی است و اشخاص می توانند در خانواده، علوی و فاطمی تربیت شوند.

وی با اشاره به اینکه اگر خانواده خراب شود، زیرساخت خوشبختی و سعادت جامعه خراب خواهد شد، افزود: شیاطین عمدتاً بر این تمرکز دارند که خانواده را تخریب کنند و تلاش دارند تا اتحاد و ارتباط عمیق عاشقانه بین خانواده ها آسیب ببیند.

امام جمعه موقت تهران گفت: در زمان ما فشار برای فروپاشی خانواده و تهدید برای از بین بردن خانواده خیلی بیشتر از قبل است و سرمایه گذاری عظیمی برای فروپاشی نهاد خانواده انجام شده است، طبیعتا وقتی تهدیدها بیشتر است، باید طراحی برای مقاومت هم بیشتر شود و این مقاومت نیز در پرتو ولادت حضرت امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) شکل می گیرد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری تاکید کرد: امروز باید همه تلاش کنند که از خانواده صیانت شود و اکنون در زمان ما، مظلوم ترین موضوع خانواده است، خانواده در جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر، عهده دار صیانت از نهاد خانواده است/ سرمایه گذاری عظیم برای فروپاشی خانواده

پدر، عهده دار صیانت از نهاد خانواده است/ سرمایه گذاری عظیم برای فروپاشی خانواده