مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 19:202023-02-04سياسي

11 پروژه دهه فجر در آبدان افتتاح یا کلنگ زنی می شود


در دهه مبارک فجر 11 پروژه در بخش آبدان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم درویشی عصر شنبه در نشست گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: زیر ساخت های شهری و روستایی در بخش آبدان در دهه فجر شتاب بیشتری گرفته است.

وی یادآور شد: دولت سیزدهم توجه بیشتری به مناطق کمتر توسعه یافته دارد و شاهد ارای طرح ها و برنامه های مهمی در نقاط مختلف هستیم.

درویشی با اشاره به اینکه ایران اسلامی یکی از انقلاب های مهم جهان است بیان داشت: آنچه موجب جهانی شدن این انقلاب شد مبانی و پشتوانه فکری این نظام است.

بخشدار آبدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی پشتوانه فکری از قرآن و اهل بیت دارد گفت: ما باید دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم تا این نسل با دستاوردهای این انقلاب در طول 44 سال آگاه باشند.

وی با تاکید بر اینکه در دهه فجر امسال با تلاش های استاندار بوشهر و فرماندار شهرستان دیر شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های خوبی در بخش خواهیم بود از احداث خط انتقال آب از روستای گشی به روستای سرمستان به طول 5.

5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال خبر داد.

درویشی تصریح کرد: همچنین کلنگ زنی کارخانه آهک در روستای جاشک با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد تومان سرمایه گزاری و اشتغال 500 نفر به صورت مستقیم از دیگر برنامه های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 پروژه دهه فجر در آبدان افتتاح یا کلنگ زنی می شود

11 پروژه دهه فجر در آبدان افتتاح یا کلنگ زنی می شود