مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 18:512023-02-04پزشكي

3500 پرستار در اورژانس و فوریت های پزشکی جذب می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی عصر شنبه در مراسم افتتاح اورژانس بیمارستان کوثر سمنان ضمن بیان اینکه در دوران پاندمی و همه گیری کرونا بیشترین زحمت بر دوش پرستاران بوده است، - وزیر بهداشت بابیان اینکه به کار گیری پرستاران در دستور کار قرار دارد، گفت: سه هزار و 500 پرستار در اورژانس و فوریت های پزشکی جذب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی عصر شنبه در مراسم افتتاح اورژانس بیمارستان کوثر سمنان ضمن بیان اینکه در دوران پاندمی و همه گیری کرونا بیشترین زحمت بر دوش پرستاران بوده است، ابراز داشت: به منظور تقدیر از این قشر زحمت کش جامعه 35 امتیاز از 100 امتیاز جذب به پرستاران فعال در دوران کرونا اختصاص داده شده است.

وی ضمن بیان اینکه در وهله نخست سه هزار و 500 نفر در بخش اورژانس و فوریت پزشکی جذب می شوند، افزود: ترتیبی در نظر گرفته شد تا این پرستاران بتوانند به صورت رسمی کار خود را ادامه دهند.

وزیر بهداشت بابیان اینکه اورژانس مرجع بیمارستان کوثر سمنان با سرمایه گذاری 70 میلیارد تومانی به بهره برداری رسید، ابراز داشت: با توجه به آمار بسیار بالای تصادفات جاده ای در استان سمنان این مرکز می تواند به مرجعی برای خدمات رسانی مطلوب به زائران و مسافران تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 پرستار در اورژانس و فوریت های پزشکی جذب می شوند

3500 پرستار در اورژانس و فوریت های پزشکی جذب می شوند