مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-04سياسي

برگزاری جشن خانوادگی «روز پدر» با حضور اهالی یک محله


مسئول کمیته مذهبی محله کرامت امامزاده عبدالله(ع) ملایر از برگزاری «جشن بزرگ خانوادگی میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر امشب در جوار حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) ملایر خبر داد.

- ایسنا/همدان مسئول کمیته مذهبی محله کرامت امامزاده عبدالله(ع) ملایر از برگزاری جشن بزرگ خانوادگی میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر امشب در جوار حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) ملایر خبر داد.

مهدی احمدوند در گفت وگو با ایسنا، افزود: این مراسم با حضور 500 نفر از اهالی محله امامزاده عبدالله(ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احمد محمودی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در جوار حرم مطهر امام زاده عبدالله(ع) شهر ملایر در فضای شاد و معنوی برگزار می شود، افزود: اهدای جایزه و یادگاری به اسامی و القاب حضرت علی(ع)، مداحی، مولودی خوانی و پیرایی از برنامه های جنبی این مراسم است.

احمدوند در ادامه با تاکید بر لزوم انجام اقدامات فرهنگی و مذهبی و تبلیغی با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان در این اثر حاضر، اظهار کرد: محله کرامت امامزاده عبدالله(ع) ملایر متشکل از 12 کمیته زیر نظر سپاه و بسیج فعالیت خود را آغاز کرده و اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن خانوادگی «روز پدر» با حضور اهالی یک محله

برگزاری جشن خانوادگی «روز پدر» با حضور اهالی یک محله