مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 08:152023-02-04سياسي

64 عنوان کتاب ادبیات دفاع مقدس در استان بوشهر چاپ شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: 64 عنوان کتاب در حوزه ادبیات دفاع مقدس امسال در استان بوشهر تألیف و به چاپ رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علیرضا غریبی جمعه شب در آیین رونمایی کتاب ماندنی (خاطرات شهید علیرضا ماندنی رضایی) در تالار بهزاد گناوه افزود: از اولین اقدام های مهم سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، در حوزه ادبیات دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر تصریح کرد: در حالی که ما در استان بوشهر توانایی چاپ سالی 2 یا 3 کتاب را داشتیم، برای جبران این عقب افتادگی و رسیدن به جایگاه واقعی، یک هیأت اندیشه ورز با بهره گیری از اساتید حوزه ادبیات در استان راه اندازی شد.

وی گفت: نیاز به بانک اطلاعاتی از نویسندگان استان بوشهر داشتیم که با فراخوانی این بانک اطلاعاتی تشکیل و نویسندگان دعوت شدند تا برای شهدا در این راه به ما کمک کنند.

وی گفت: بسیاری از نویسندگان با ما همکاری کردند و برای کسانی نیز که علاقمند بودند اما قدرت تألیف نداشتند، دوره آموزشی برگزار کردیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر بیان کرد: در نتیجه این برنامه ریزی های انجام شده تا کنون، 64 عنوان کتاب در حوزه ادبیات دفاع مقدس در حوزه های مختلف رمان، داستان، داستان کوتاه، خاطرات شف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 عنوان کتاب ادبیات دفاع مقدس در استان بوشهر چاپ شد

64 عنوان کتاب ادبیات دفاع مقدس در استان بوشهر چاپ شد