مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 22:152023-02-03سياسي

دولت با تعطیلی پنجشنبه ها برای رونق گردشگری موافقت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور در مورد تعطیلی پنجشنبه ها و رونق گردشگری در کشور گفت: به پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی، - شالبافان گفت: تعطیلی پنجشنبه ها برای رونق گردشگری در قالب اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری، به دولت ارائه و تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور در مورد تعطیلی پنجشنبه ها و رونق گردشگری در کشور گفت: به پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی، برای رونق گردشگری در قالب اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر پیشنهاد تعطیلی پنجشنبه ها، به دولت ارائه و تصویب شد و در قالب لایحه به مجلس ارسال شده و در حال حاضر منتظر تصمیم مجلس در این خصوص هستیم.

وی تاکید کرد: بخش عمده اقتصاد گردشگری کشور مبتنی بر رونق گردشگری داخلی است، تعطیلی پنجشنبه ها می تواند به رونق سفر های کوتاه مدت ختم شود و موجب رونق مقاصد اقتصادی مبانی اصلی گردشگر فِرست شود.

به فرض مثال شهر های بزرگ ما که ساکنان بسیار دارند همچون شهرکرد که دارای شهرستان ها و اماکن گردشگری زیادی در اطراف است می تواند با سفر های کوتاه مدت به رونق اقتصادی، رشد گردشگری به ویژه در حوزه بوم گردی ختم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با تعطیلی پنجشنبه ها برای رونق گردشگری موافقت کرد

دولت با تعطیلی پنجشنبه ها برای رونق گردشگری موافقت کرد