مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 17:102023-02-03سياسي

انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی در دنیا ایجاد کرد


امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی را در دنیا ایجاد کرد، گفت: رمز بقای انقلاب اسلامی به عنوان یک نظام حکومتی نوین پشتوانه فکری توحیدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های این هفته نماز جمعه آستارا با گرامیداشتن آغاز دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما انقلابی بود که در دنیا گفتمان جدیدی را ایجاد کرد آن هم در دوره ای که دنیا درگیر جنگ های سرد و فضای دور از معنویت بود و فقط فضای رقابت های سیاسی و امنیتی بود و قدرت دنیا در 2 بلوک شرق و غرب خلاصه شده بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی تفکر مادی گرایی که هیچ معنویتی در آنجا نداشت و هیچ نقشی برای خدا در آن قائل نبودند را کنار زد و یک تفکر معنوی آسمانی، دینی و نهضت اسلامی برخاسته از تفکرات قرآن و دین مبین اسلام و تفکرات مکتب حقی اهل بیت و نهاد مرجعیت و حوزه های علمیه به رهبری امام خمینی بلند شد و تمام معادلات شرق و غرب را بهم زد.

امام جمعه آستارا رمز دوام و بقای نهضت و انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام حکومتی نوین را پشتوانه فکری توحیدی دانست و گفت: ما با دستور خدا با طاغوت مبارزه کردیم چنان که در قرآن کریم در سوره مبارکه بقره خداوند می فرماید: هرکسی که نسبت به طاغوت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی در دنیا ایجاد کرد

انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی در دنیا ایجاد کرد