مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-03سياسي

لزوم تلاش مضاعف مسئولان برای رفع مشکل زباله سروان


امام جمعه رشت با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی دولت سیزدهم برای حل معضل زباله سروان گفت: مسئولان باید تلاش مضاعفی برای حل هر چه سریع تر این مشکل داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: علی گونه اندیشیدن و عمل کردن لازمه شیعه بودن است.

وی با بیان اینکه اعتکاف فرصتی برای مبارزه با نفس و صفا بخشیدن به روح است، افزود: سنت اعتکاف از سالیان پیش تا کنون در بین مسلمانان وجود داشته و امسال نیز جوانان و نوجوانان در این آیین عبادی حضور خواهند داشت.

امام جمعه رشت با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای رفع مشکلات زیست محیطی گیلان به ویژه در حوزه پسماند اضافه کرد: با توجه به بازدید از محل دفن زباله سراوان تصفیه خانه زندان لاکان و و کارخانه کود آلی تلاش برای رفع این مشکل در حال انجام و تا رسیدن به حد مطلوب نیاز به همت مضاعف دارد.

وی با بیان اینکه حدود به 40 سال زباله به ارتفاع بیش از 100 متر در منطقه سراوان رشت دفن شده است، ادامه داد: دولت سیزدهم تمهیداتی اندیشیده و برای رفع این مشکل مهم زیست محیطی در حال تلاش و پیگیری است.

آیت الله فلاحتی بر لزوم تلاش مضاعف مسئولان برای رفع مشکل سروان تاکید کرد و افزود: با توجه به بازدید از کارخانه کود آلی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تلاش مضاعف مسئولان برای رفع مشکل زباله سروان

لزوم تلاش مضاعف مسئولان برای رفع مشکل زباله سروان