مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-03سياسي

استان مرکزی می تواند در تولید زیرساخت مولد برق تجدیدپذیر پیشتاز باشد


استان مرکزی به دنبال ظرفیت های بالا در تولید تجهیزات و زیرساخت تولید برق تجدیدپذیر است و می تواند در این حوزه پیشتاز باشد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی به دنبال ظرفیت های بالا در تولید تجهیزات و زیرساخت تولید برق تجدیدپذیر است و می تواند در این حوزه پیشتاز باشد.

فرزاد مخلص الائمه 14 بهمن در آیین افتتاح خط جدید و مدرن منسوجات الیاف شیشه در مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان که همزمان با ایام دهه فجر انجام شد با بیان اینکه به میانه دهه پنجم انقلاب نزدیک می شویم اظهار کرد: این یک میانه منحصر به فرد است، در حالی به میانه دهه پنجم می رسیم و درحالی گام دوم انقلاب را برمی داریم که بسیاری از انقلاب های مهم و معاصر جهان نتوانستند از دهه سوم عمر خود عبور کنند.

مهمترین ورق از اوراق کتاب قطور تاریخ در ایام الله دهه فجر رقم خورده است و یک دوره مستبد و فاسد به دست نهضت امام راحل سرنگون شد.

وی افزود: نظام رسانه ای غرب تلاش می کند ادراک و القا جامعه را تغییر دهد و اجازه ندهد پیشرفت ها دیده شود، اما تاکنون موفق نشده است.

رسانه های ضدانقلاب تلاش می کنند توان کشور و مدیریت کشور را ضعیف نشان دهند.

مخلص الائمه تاکید کرد: به دنبال به سرانجام رساندن کلنگ هایی هستیم که در ادوار گذشته بر زمین زده شده و به نتیجه نرسیده است و به همین دلیل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی می تواند در تولید زیرساخت مولد برق تجدیدپذیر پیشتاز باشد

استان مرکزی می تواند در تولید زیرساخت مولد برق تجدیدپذیر پیشتاز باشد