مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 21:452023-02-02اقتصادي

بهره برداری از 19 طرح آموزشی در استان مرکزی آغاز شد


19 طرح آموزشی همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر در استان مرکزی بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی عصر پنج شنبه در آیین بهره برداری از 19 طرح آموزشی همزمان با سراسر کشور در شهر توره از توابع شهرستان شازند اظهار کرد: امروز به صورت سراسری بهره برداری از یک هزار و 100 واحد آموزشی در کشور انجام شد و واحدهایی که عموماً با مشارکت خیرین ساخته شدند در این مراسم به بهره برداری رسیدند و خوشبختانه خیرین استان مرکزی در سطح کشور نیز پیشتاز هستند.

وی گفت: در هفته دولت 1600 پروژه آموزشی جدید مورد بهره برداری قرار گرفته بود و امروز هم 1100 واحد دیگر بهره برداری شد که جمعاً امسال 2700 طرح آموزشی به مجموع واحدهای آموزشی کشور افزوده شد و این یک حرکت قابل توجه در حوزه آموزش است.

استاندار مرکزی افزود: البته همچنان نیازمند احداث واحدهای جدید و بازسازی واحدهای فرسوده هستیم و دولت سیزدهم برنامه های زیادی در این راستا دارد و با کمک دستگاه ها و سازمان های محرومیت زدایی حرکت های قابل توجهی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه توسعه واحدهای مهارتی در سطح شهرستان ها یک ضرورت مهم است، گفت: افزایش هنرستان های آموزشی در شهرستان ها یکی از برنامه های مهم بوده و البته طرح های ویژه ای برای راه اندازی هنرستان های جوار صنعت پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 19 طرح آموزشی در استان مرکزی آغاز شد

بهره برداری از 19 طرح آموزشی در استان مرکزی آغاز شد