مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-02سياسي

محور گردشگری سرعین – ماسوله عملیاتی شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: پیشنهاد می کنیم تا محور گردشگری سرعین – ماسوله با هدف سرازیر شدن گردشگران داخلی و خارجی به این دو شهر استثنایی گردشگری اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدحسن عاملی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با اهالی روستای لمعه دشت خلخال اظهار کرد: جاده کلور – درام از محورهای مهم و حیاتی است که استان اردبیل را به استان زنجان متصل می کند و نقش مهمی را در تقویت نظام اقتصادی و صنعت توریسم ایفا می کند.

وی خاطرنشان کرد: این راه مواصلاتی باید هرچه سریع تر تکمیل و به بهره برداری برسد تا ما بتوانیم از ظرفیت استثنایی حضور گردشگران و حتی عرضه میوه های نوبرانه در فصل بهار استفاده کنیم.

امام جمعه اردبیل افزود: جهاد نصر با سرعت این پروژه را در حال اجرا دارد ولی یک قطعه این مسیر تعطیل شده بود که قرار شد از محل تهاتر نفت 80 میلیارد تومان تأمین شود تا هر چه سریع تر این قطعه نیز اجرایی و عملیاتی شود.

عاملی احداث دو سد معیشتی را در جنوب استان ضروری دانست و گفت: احداث سدهای معیشتی علاوه بر ذخیره منابع آب اشتغال خوبی را ایجاد می کند و ما از مسئولان استانی قول مساعد گرفتیم تا دو سد معیشتی در جنوب استان اردبیل احداث شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور گردشگری سرعین – ماسوله عملیاتی شود

محور گردشگری سرعین – ماسوله عملیاتی شود