مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 17:302023-02-02بين الملل

15 عملیات مقاومتی فلسطینیان علیه صهیونیست ها طی 24 ساعت گذشته


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع رسانی فلسطین «معطی» اعلام کرد که 15 عملیات مقاومتی در کرانه باختری و بیت المقدس علیه صهیونیست ها صورت گرفته است که مهمترین آن ها 3 عملیات تیراندازی، - رزمندگان مقاومت طی 24 ساعت گذشته 15 عملیات مقاومتی علیه صهیونیست ها انجام داده اند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع رسانی فلسطین معطی اعلام کرد که 15 عملیات مقاومتی در کرانه باختری و بیت المقدس علیه صهیونیست ها صورت گرفته است که مهمترین آن ها 3 عملیات تیراندازی، پرتاب کوکتل مولوتف مواد منفجره و مقابله با حملات شهرک نشینان صهیونیست بوده است.

رزمندگان مقاومت به سمت نظامیان صهیونیست در ایست بازرسی نظامی الجلمه در شمال شرقی جنین شلیک کردند، همچنین یک نقطه نظامی اشغالگران را در کوه گریزیم و ایست بازرسی نظامی صرّه را در نابلس مورد هدف قرار دادند.

اخیرا روزنامه یدیعوت آحارانوت نوشت که روزانه چندین عملیات فلسطینیان علیه اسراییلی ها صورت می گیرد و تعداد عملیات هر روز نسبت به روز قبل بیشتر می شود.

چند روز گذشته کارشناسان اسراییلی هشدار دادند که کرانه باختری در آستانه انتفاضه سوم و بزرگی است که احتمالا با فرا رسیدن ماه (مبارک) رمضان شدت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 عملیات مقاومتی فلسطینیان علیه صهیونیست ها طی 24 ساعت گذشته

15 عملیات مقاومتی فلسطینیان علیه صهیونیست ها طی 24 ساعت گذشته