مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 16:052023-02-02فرهنگي

اختتامیه جشنواره ابوذر در استان قم برگزار می شود


اختتامیه هشتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در استان قم روز سه شنبه 18 بهمن ماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری از قم، علی شعبانی دبیر جشنواره ابوذر قم ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم روز سه شنبه 18 بهمن ماه در سالن اجتماعات اداره کل ارشاد قم برگزار می شود.

شعبانی اظهار کرد: این جشنواره با مشارکت سازمان بسیج رسانه، کنگره ملی شهدای استان، خبرگزاری حوزه، صداوسیمای قم، سازمان فرهنگی شهرداری قم، خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

وی افزود: در جشنواره ابوذر بیش از 100 نفر از فعالان رسانه ای استان شرکت کردند که آثار برتر خود را در قالب گزارش خبری، مصاحبه، گزارش تحقیقی و تحلیلی، عکس، یادداشت و سرمقاله، گزارش ویدئویی، تیتر، موشن گرافی، پادکست و اینفوگرافی و در موضوعات مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، پیوند رسانه و صنعت، مکتب شهید سلیمانی، خانواده، جامعه، فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی و امید و نشاط آفرینی به دبیرخانه ارسال کرده بودند.

دبیر جشنواره ابوذر قم تصریح کرد: از مجموع 579 آثار رسیده به جشنواره، 187 اثر به داوری ارسال و نفرات برتر این جشنواره در روز اختتامیه مورد تقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره ابوذر در استان قم برگزار می شود

اختتامیه جشنواره ابوذر در استان قم برگزار می شود