مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-02اقتصادي

جهاد کشاورزی 91 پروژه در دهه فجر امسال افتتاح می کند


91 پروژه جهت افتتاح در دهه فجر با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد و 955هزار ریال در قالب افتتاح و کلنگ زنی در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس مویدی مدیر کل سازمان جهادی کشاورزی هرمزگان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سال جاری 28 واحد با اعتباری بالغ بر 49هزار 219میلیارد ریال کلنگ زنی در دهه فجر اختصاص یافته است.

وی افزود: 91 پروژه  جهت افتتاح در دهه فجر با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد و 955هزار ریال در قالب افتتاح  و کلنگ زنی در نظر گرفته شده است.

مویدی افزود: سرمایه گذاری در دشت پوپولک شرق استان با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است که تحولی خوبی را در منطقه ایجاد خواهد کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان ادامه داد: 1800 هکتار از نخیلات ارقام تجاری در طرح ویژه کشاورزی در دست اقدام است که با ساختار گردشگری نیز توجه شده و سبب اشتغال بیش از 3هزار نفر خواهد شد.

وی با اشاره به ایجاد شهر نساجی عنوان کرد: امسال با توجه به الگوی کشت با حمایت از کشت پنبه در هرمزگان، کشت 50هزار تن پنبه تحقق یافته است.

به گفته مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی، در راستای نیاز کارخانه های نساجی به مواد اولیه هم اکنون کاشت پنبه در حاجی آباد 250هکتار و 650 هکتار در جاسک وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد کشاورزی 91 پروژه در دهه فجر امسال افتتاح می کند

جهاد کشاورزی 91 پروژه در دهه فجر امسال افتتاح می کند