مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 13:122023-02-02سياسي

استکبار جهانی گزینه ای جز مذاکره و تسلیم ندارد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز استکبار جهانی هیچ گزینه ای جز مذاکره و تسلیم روی میز ندارد که اگر داشت لحظه ای درنگ نمی کرد و بر ما می تاخت.

- ایسنا/کرمانشاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز استکبار جهانی هیچ گزینه ای جز مذاکره و تسلیم روی میز ندارد که اگر داشت لحظه ای درنگ نمی کرد و بر ما می تاخت.

صولت مرتضوی، امروز(13 بهمن) در مراسم میهمانی لاله ها که در مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد، ایام دهه فجر را فرصتی برای تجدید میثاق با شهدا دانست و گفت: دنیا می داند عظمتی که خون شهدا به ارمغان آورد، امروز سبب شده قدرت نرم ایران در جغرافیای فرهنگی و اجتماعی جهان اثرگذار باشد.

وی با بیان این که امروز فوج فوج جوانان در سراسر دنیا به تفکر اسلامی روی می آورند، اظهار کرد: گرایش به تفکر اسلامی در حالیست که استکبار با انواع دسیسه ها و شیطنت ها همچون ایجاد پدیده نامبارکی به نام داعش بدنبال نشان دادن چهره ای نامناسب از اسلام است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: امروز قدرت بازدارندگی ایران سبب شده پیشرفته ترین پهبادهای رادارگریز آمریکا در خلیج فارس زمین گیر شود و ترامپ با همه ادعایش اذعان کند که خوب شد این هواپیما سرنشین نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار جهانی گزینه ای جز مذاکره و تسلیم ندارد

استکبار جهانی گزینه ای جز مذاکره و تسلیم ندارد