مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-02سياسي

برگزاری همایش تبیین جایگاه اهل سنت در لارستان


همایش تخصصی تبیین نقش و جایگاه اهل سنت استان در تحقق تمدن نوین اسلامی به دعوت دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت با حضور علماء ، متنفذین و جمعی از اقشار مختلف اهل سنت استان و کشور برگزار شد.

- ایسنا/فارس همایش تخصصی "تبیین نقش و جایگاه اهل سنت استان در تحقق تمدن نوین اسلامی" به دعوت دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت با حضور علماء ، متنفذین و جمعی از اقشار مختلف اهل سنت استان و کشور برگزار شد.

در این همایش، مشاور رییس جمهور در امور اقلیت های دینی و مذهبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، ائمه جمعه اهل سنت و شیعه، فرمانداران و فرماندهان نظامی شهرستان های جنوب فارس، جمعی از مدیران شهرستانی و استانی در تالار وحدت لار برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به اقتصاد دریاپایه مناطق جنوبی استان فارس گفت: باید ارتباطات گذشته را زنده و امت اسلامی را به هم مرتبط کنیم که این هدف با شعار سیاسی محقق نمی شود؛ در مقابل شعارها فوری مقاومت می شود، اما برای تجارت کسی مانع نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش تبیین جایگاه اهل سنت در لارستان

برگزاری همایش تبیین جایگاه اهل سنت در لارستان