مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-02سياسي

حضور 7 استان در بازارچه های مرزی خراسان رضوی در نوروز 1402


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: برای اولین بار 7 استان کشور برای نوروز 1402 جهت حضور در بازارچه های مرزی استان اعلام آمادگی کرده اند که در این طرح به صورت پایلوت بازارچه مرزی باجگیران فعالیت خود را شروع کرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: برای اولین بار 7 استان کشور برای نوروز 1402 جهت حضور در بازارچه های مرزی استان اعلام آمادگی کرده اند که در این طرح به صورت پایلوت بازارچه مرزی باجگیران فعالیت خود را شروع کرده است.

شیوا خوش نسب، امروز 13 بهمن ماه، در همایش ملی بانوان کارآفرین در تولید دانش بنیان و شکوفایی اقتصاد که در سالن همایش های بین المللی شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: زنان فعال اقتصادی می توانند در کنار فعالیت اقتصادی خود فعال اجتماعی باشند، بنابراین از کارآفرینان زن و فعالان اقتصادی درخواست داریم در حوزه فرهنگی و اجتماعی هم نقش آفرینی کنند.

وی افزود: در کنار شهرک های صنعتی، 1200 بانوی کارآفرین در حوزه های مختلف در استان شناسایی شده اند که حداقل 5 نفر از آن ها کارآفرین برتر هستند.

ما توانستیم فعالیت ویژه ای را در 12 استان با عنوان طرح توانمندسازی زنان سرپرست و بدسرپرست را با استفاده از ظرفیت زنان کارآفرین رقم بزنیم که می تواند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 7 استان در بازارچه های مرزی خراسان رضوی در نوروز 1402

حضور 7 استان در بازارچه های مرزی خراسان رضوی در نوروز 1402