مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-02سياسي

نباید در امت اسلامی به کسی ظلم شود


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: نباید بگذاریم که در بین امت اسلامی به کسی ظلم شود، باید جلوی ظلم را بگیریم واین همان دستور قرآن کریم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرموده اند که روی این موضوع کار کنیم.

آیت الله دژکام با اشاره به پیشگامی مردم جنوب استان فارس در امور نیک اندیشانه اظهار داشت: مردم این منطقه چند گام از سایر مناطق جلوتر هستند، بنا نیست که ما دوباره بگوییم باهم باشیم، با هم که هستیم، می خواهیم باهم کارهایی را شروع کنیم که سودش برای همه باشد و همه مردم از مواهب آن بهره مند شوند.

وی خطاب به اهالی جنوب استان فارس گفت: داد و ستدها را شروع کنید، این تجارت است که تولید را تقویت می کند، شما از این طرف تا زنگبار رفته بودید و از آن طرف تا مالزی و ماداگاسکار، این مناطق عرصه دریاپیمایی مردم این منطقه بوده است، ما پس کرانه خلیج فارس هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: کارهای بزرگی جلوی روی ما قرار دارد، باید به این سمت حرکت کنیم و تجارتی که قفل شده است را باز کنیم.

برنامه دائمی دشمن، ایجاد اختلاف است امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ما می خواهیم عزت امت اسلامی را مشاهده کنیم، همه در یک صف هستیم و دشمنان مان را شناخته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید در امت اسلامی به کسی ظلم شود

نباید در امت اسلامی به کسی ظلم شود