مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-02حوادث

24 مصدوم و یک فوتی در حوادث جاده ای امروز سبزوار


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: طی دو تصادف در محور سبزوار- جوین در حوالی گردنه بید و برغمد 24 نفر مصدوم و یک نفر بعد از انتقال به بیمارستان فوت شد.

- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خبر داد 24 مصدوم و یک فوتی در حوادث جاده ای امروز سبزوار ایسنا/خراسان رضوی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: طی دو تصادف در محور سبزوار- جوین در حوالی گردنه بید و برغمد 24 نفر مصدوم و یک نفر بعد از انتقال به بیمارستان فوت شد.

عباس کافی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در تصادف زنجیره ای محور سبزوار-جوین 12 نفر مصدوم شدند که با اعلام این تصادف به مرکز مدیریت بحران دانشگاه، نیروهای امدادی با سه دستگاه آمبولانس بر سر صحنه تصادف حضور پیدا کردند که مصدومان حادثه بعد از انجام درمان های اولیه به بیمارستان امدادی منتقل شدند.

وی بیان کرد: در تصادف زنجیره ای گردنه بید و برغمد 4 نفر در محل درمان سرپایی و 8 نفر نیز از طریق سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امداد منتقل شدند.

رییس اورژانس 115 سبزوار ادامه داد: همچنین در واژگونی مینی بوس در محور سبزوار- جوین که 13مصدوم بر جای گذاشت 11 نفر توسط آمبولانس های اورژانس و دو نفر نیز از طریق آمبولانس های هلال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 مصدوم و یک فوتی در حوادث جاده ای امروز سبزوار

24 مصدوم و یک فوتی در حوادث جاده ای امروز سبزوار