مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-02سياسي

فعالیت 311 صنعتگر زن در خراسان رضوی


مدیر امور بانوان شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: قبل از انقلاب هیچ بانوی صنعتگری در استان نداشتیم که یک واحد صنعتی را راه اندازی و مدیریت کند اما امروز 147 بانوی کارآفرین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان داریم و 311 بانو در حوزه صنعت فعالیت می کنند.

- سهیلا دیواندری، امروز 13 بهمن ماه، در همایش ملی بانوان کارآفرین در تولید دانش بنیان و شکوفایی اقتصاد که در سالن همایش های بین المللی شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: همایش ملی بانوان کارآفرین با هدف شبکه سازی بانوان کارآفرین، ضرورت تبدیل زنجیره های تامین و ایجاد زمینه های هم افزایی لازم در راستای ایفای نقش بانوان صنعتگر در رونق تولید تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه بانوان کارآفرین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در کنار دیگر صاحبان صنایع به توسعه صنعتی کمک شایانی داشته اند، افزود: این فضای صنعتی مرهون کمک بانوان کارآفرین است.

بانوان کارآفرین حوزه صنعت در مدیریت جهادی پیشران هستند.

دیواندری افزود: قبل از انقلاب هیچ بانوی صنعتگری در استان نداشتیم که یک واحد صنعتی را راه اندازی و مدیریت کند اما به برکت انقلاب اسلامی ما امروز 147 بانوی کارآفرین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان داریم و 311 بانو در حوزه صنعت فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 311 صنعتگر زن در خراسان رضوی

فعالیت 311 صنعتگر زن در خراسان رضوی