مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-02اقتصادي

آب و راه 2 مسئله اصلی شهرستان قزوین است


در سطح شهرستان قزوین 2 مسئله اصلی می بایست مورد توجه قرار بگیرد که مورد نخست مربوط به موضوع آب آشامیدنی و کشاورزی و دوم مربوط به راه به ویژه راه روستایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس کاظمی فرماندار قزوین با اشاره به مهم ترین اقدامات مجموعه مدیریتی شهرستان قزوین در یکسال اخیر اظهار داشت: فرمانداری قزوین در کنار تمامی دستگاه های اجرایی در یکسال گذشته در بسیاری از موضوعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره اقدامات زیادی را انجام داده و سعی شده با احصاء و شناسایی مسائل به سمت برون رفت از مشکلات و افزایش آسایش و رفاه مردم این شهرستان برویم.

کاظمی با بیان اینکه مسائل و مشکلات قزوین متنوع است، ادامه داد: در حوزه های عمرانی آن چیزی که تلاش شد در سطح شهرستان انجام شود، رعایت عدالت در توزیع منابع و نظارت پیوسته بر پروژه ها بود که سعی شد این 2 شاخصه با تمام توان دنبال شود.

وی افزود: در سطح شهرستان قزوین 2 مسئله اصلی می بایست مورد توجه قرار بگیرد که مورد نخست مربوط به موضوع آب آشامیدنی و کشاورزی و دوم مربوط به راه به ویژه راه روستایی می شود که در همین راستا دستگاه های مرتبط و فرمانداری قزوین تلاش می کنند با همراهی دهیاران، شوراهای روستا، شورای بخش و متولیان امر پاسخ مناسبی به نیازی که در سطح شهرستان در این حوزه ها وجود دارد، بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب و راه 2 مسئله اصلی شهرستان قزوین است

آب و راه 2 مسئله اصلی شهرستان قزوین است