مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 09:452023-02-02دانش

فرصت مطالعه 6 ماه تا یک ساله برای توسعه کرسی های نظریه پردازی


معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی در مدرسه زمستانی «هم اندیشی کرسی های نظریه پردازی» گفت: افرادی که برای نوشتن ایده ها و نظریات خود، نیاز به پژوهش و کاهش ساعات موظفی آموزشی دارند، - معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی در مدرسه زمستانی هم اندیشی کرسی های نظریه پردازی گفت: افرادی که برای نوشتن ایده ها و نظریات خود، نیاز به پژوهش و کاهش ساعات موظفی آموزشی دارند، فرصت مطالعاتی 6 ماه تا یک سال در نظر گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدرسه زمستانی هم اندیشی کرسی های نظریه پردازی با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی که تجربه برگزاری دو کرسی علمی و ترویجی در دانشگاه داشتند، در مجتمع آموزشی و اقامتی کیش مهر در فریدون کنار برگزار شد.

دکتر عبدالله معتمدی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی ضمن ارائه سخنرانی در این مدرسه بر اهمیت خودباوری اعضای هیئت علمی دانشگاه برای تولید نظریه های مبتنی بر مسائل انسانی و اجتماعی کشور تأکید کرد.

دکتر داود حسین پور، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی نیز با بیان اینکه یکی از اولویت های معاونت پژوهشی برای مرجع بودن در حوزه های علوم انسانی، اجتماعی و علوم رفتاری، توسعه کرسی های نظریه پردازی است، افزود: هدف از برگزاری مدرسه زمستانه، هم اندیشی با صاحبان کرسی ترویجی برای توسعه دانش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت مطالعه 6 ماه تا یک ساله برای توسعه کرسی های نظریه پردازی

فرصت مطالعه 6 ماه تا یک ساله برای توسعه کرسی های نظریه پردازی