مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 09:102023-02-02سياسي

3 طرح عمرانی در سمنان افتتاح و کلنگ زنی شد


در نخستین روز دهه مبارک فجر با حضور استاندار و سایر مسئولان سه طرح عمرانی در حوزه شهرداری، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش استان سمنان افتتاح و کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: مراسم افتتاح این مجموعه که در مساحت 10 هزار مترمربع احداث شده، امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه ظرفیت تولیدی این واحد 220 تن صیفی جات است، تاکید کرد: ارتقای تولیدات با بهره وری بالا و مصرف کم آب در زمره اهداف این طرح محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مراسم کلنگ زنی مدرسه مشارکتی خیری نیز امروز به عنوان دیگر برنامه دهه فجر برگزار شد، بیان کرد: افتتاح ساختمان اداری شهرداری ناحیه دیگر طرح عمرانی بود که با اعتبار 10 میلیارد ریال و با مساحت 110 مترمربع احداث شد.

استاندار سمنان از اهدای 130 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند نیز خبر داد و گفت: در مراسمی با حضور مسئولان این جهیزیه ها تقدیم نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بازدید از طرح گردشگری در خیرآباد سمنان از دیگر برنامه های امروز استاندار سمنان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 طرح عمرانی در سمنان افتتاح و کلنگ زنی شد

3 طرح عمرانی در سمنان افتتاح و کلنگ زنی شد