مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 23:152023-02-01سياسي

سوئد و زوال میراث اولافپالمه / طلوع مجدد مرده ریگ وایکینگ ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی نوشت: بی تردید باید گفت که روش بعضی از حکام غربی بر توسعه طلبی و سلطه جویی بر دیگران، - [9].

جنگ های صلیبی به بهانه این که یک کشیش فرانسوی مدعی شده بود که حضرت عیسی (ع) را در خواب دیده و ایشان فرموده است که به بیت المقدس (بیت اللحم) بیایید و آن را از دست کفار (مسلمانان!!) نجات دهید به دستور پاپ اوربان دوم، به راه افتاد و پس از آن عده ای از مومنان ناآگاه کلیسا و عده زیادی از ارازل و اوباش اروپا به طمع غارت اموال مسلمانان که در آن دوره بسیار ثروتمند بودند وارد جنگ شدند و 8 دوره جنگ را بر مسلمانان به مدت 179 سال از 448 تا 667 میلادی تحمیل کردند که بنا به روایت تاریخ، ریچارد اول (1157-1199 م) در نامه ای به پادشاه انگلیس نوشت که در سومین جنگ صلیبی، در معبد سلیمان، پای ما تا زانو در خون مسلمانان است.

وی سه هزار نفر از اسرای مسلمان با زنان و کودکانشان را در 20 اوت 1191 م، در پای دیوارهای عکا و پیش چشم صلاح الدین ایوبی قتل عام کرد (رانیسمان، ص 68-69؛ برای آگاهی بیشتر درباره روایت مسلمانان از جنگ های صلیبی نک.

ذیل تاریخ دمشق اثر ابن قَلانسی که معاصر نخستین جنگ صلیبی بود و در دمشق به اسناد دسترسی داشت و خود نیز شاهد عینی بود و ازاین رو، کتابش از اعتبار و اهمیت فوق العاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوئد و زوال میراث اولافپالمه / طلوع مجدد مرده ریگ وایکینگ ها

سوئد و زوال میراث اولافپالمه / طلوع مجدد مرده ریگ وایکینگ ها