مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 22:052023-02-01اقتصادي

بازدید رییسی از نمایشگاه توانمندی های علمی و صنعتی تولید داخلی


رییس جمهور با همراهی چند تن از وزرا از نمایشگاه توانمندی های تولید داخلی که در حوزه های مختلف برپا شده است، دیدن کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی عصر امروز چهارشنبه از بخش های مختلف نمایشگاه توانمندی های تولید داخلی که به مناسبت شعار سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری و برگزار شده است، دیدن کرد.

در این بازدید که وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، نفت، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیرو، معاون اداری و استخدامی و رییس دفتر رییس جمهور، دکتر رییسی را همراهی می کردند، دست اندرکاران بخش های مختلف توضیحاتی درباره دستاوردها و توانمندی های بخش های مرتبط با حوزه فعالیت خود ارائه کردند.

در این نمایشگاه توانمندی های داخلی در حوزه های صنایع معدنی و اکتشافی، الکترونیکی و مخابرات، هوافضا و ماهواره، خودرو، کشاورزی و غذایی، حمل و نقل ریلی، جاده ای، دریایی و هوایی، بخش مسکن، نفت و پتروشیمی، لوازم خانگی، نساجی، صنایع آبزی پروری، آبخیزداری، صنایع برق و نیروگاهی و سدسازی و طرح های مدیریت آب، و فناوری اطلاعات و ارتباطات به نمایش گذاشته شده است.

پیشرفته ترین توربین کلاس f با راندمان 60 درصد، پنل های خورشیدی 100 درصد داخلی و بومی سازی 178 هزار قطعه نیروگاهی از جمله توانمندی های به نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییسی از نمایشگاه توانمندی های علمی و صنعتی تولید داخلی

بازدید رییسی از نمایشگاه توانمندی های علمی و صنعتی تولید داخلی