مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 21:252023-02-01سياسي

فعالیت 110 مرکز روزانه و توانبخشی اختلال طیف اتیسم


مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی کشور اقدامات و دستاوردهای این حوزه را در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبیین و تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رامین رضایی مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی کشور همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تبیین و تشریح اقدامات و دستاوردها به راه اندازی مراکز روزانه آموزشی و توانبخشی اختلال طیف اتیسم و مراکز چندمعلولیتی با کاربری اُتیسم در مناطق کم برخوردار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در 31 استان کشور، 110 مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی اختلال طیف اُتیسم با 1253 نفر پرسنل تخصصی وجود دارد که به 4264 کودک با اختلال طیف اُتیسم خدمات ارائه می دهند.

مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی کشور به فعالیت 16 مرکز چندمعلولیتی با کاربری اُتیسم با 164 نفر پرسنل تخصصی و آموزش دیده اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 99 کودک با اختلال طیف اُتیسم تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور، خدمات دریافت می کنند.

فعالیت 110 مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی اختلال اتیسم و 16 مرکز چندمعلولیتی در مناطق کم برخوردار به گفته این مقام مسئول، پرسنل تخصصی این مراکز بعد از دریافت آموزش های گسترده حضوری و کارگاهی، از کفایت لازم به منظور اجرای برنامه غربالگری، تشخیص و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 110 مرکز روزانه و توانبخشی اختلال طیف اتیسم

فعالیت 110 مرکز روزانه و توانبخشی اختلال طیف اتیسم