مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 19:252023-02-01سياسي

44 شهروند مشارکت جوی پایتخت مشخص شدند


در اولین روز از دهه مبارک فجر، آیین قرعه کشی از شهروندان حاضر در جشنواره یارانِ شهر برگزار و 44 شهروند خوش شانس مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز در اولین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با میلاد مسعود حضرت جوادالائمه و حضرت علی اصغر(ع)، مراسم قرعه کشی اهدای 44 جایزه به شهروندان مشارکت جویی که در جشنواره یارانِ شهر حاضر بودند، برگزار شد.

در این مراسم که براساس قول زاکانی شهردار تهران مقرر شد اسامی 44 نفر از شهروندان شرکت کننده در جشنواره یارانِ شهرطبق قرعه کشی مشخص شده و به هرکدام از آنان هدایایی از سوی مدیریت شهری پرداخت شود پس از انجام تشریفات برگزاری مراسم، برندگان مشخص شدند و از امروز برنامه ریزی برای ارسال جوایز به درب منزل شهروندان برگزیده انجام خواهد شد.

رضا ناصری سرای رییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی در این مراسم با ابراز تشکر از شهروندانی که با حضور خود گرمابخش جشنواره شهروندان مشارکت جو (یارانِ شهر) بودند، گفت: برگزاری این مراسم نشان از باور مدیریت شهری به مردمی سازی اداره شهر بود که این مهم با استفاده از ظرفیت بی نظیر سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی 137 پلاس محقق شد.

وی با تأکید بر این مطلب که رویکرد سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی 137 پلاس برقراری ارتباط دوسویه با مردم و شهروندان برای مدیریت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 شهروند مشارکت جوی پایتخت مشخص شدند

44 شهروند مشارکت جوی پایتخت مشخص شدند