مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 19:102023-02-01سياسي

15 واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان شد


همزمان با دهه مبارکه فجر 15 واحد مسکونی تحویل محرومان شهرستان شازند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شازند همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر بهره برداری از طرح های سپاه روح الله در شهرستان شازند آغاز شد.

پاسدار رشید اکبری فرمانده سپاه شهرستان شازند در آیین بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی این شهرستان با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: سپاه و بسیج با رویکرد ولایتمداری، جهادی و مردمی همواره در خدمت رسانی صادقانه و مجاهدانه به مردم گام برمی دارد و سپاه خادم مردم ایران و پناهگاه مستضعفین است.

وی افزود: امید آفرینی محور فعالیت های سپاه و بسیج در شهرستان شازند است و گروه های جهادی بسیج در خط مقدم امیدآفرینی در جامعه قرار دارند.

اکبری ادامه داد: در سطح شهرستان شازند بیش از 87 گروه جهادی سازماندهی شده و در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی، بهداشت و درمان ، اشتغال زایی، اقتصاد مقاومتی، نهضت کمک مومنانه، آموزشی و فرهنگی نقش آفرینی می کنند.

وی اضافه کرد: ساخت مسکن محرومین یکی از مهمترین عرصه های فعالیت گروه های جهادی در شازند است که در طی یک سال گذشته 15 واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان انقلاب داده شده و ساخت 15 واحد مسکونی در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان شد

15 واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان شد