مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 17:302023-02-01سياسي

سهم 38 درصدی بانوان کردستان از اشتغال در دستگاه های اجرایی


سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان گفت: بانوان کردستان 38 درصد سهم اشتغال در بدنه ادارات را به خود اختصاص داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، زینب زاله در نشست بانوان فرهیخته با استاندار کردستان اظهار کرد: زنان نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی داشته اند بلکه در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تدام آن حرف نخست را زده اند.

وی خاطرنشان کرد: گواه و شاهد این مدعا این است که دشمن در هر مقطعی و هر نقطه ای از جامعه ایرانی احساس خطر کند فورا ورود می کند و شعار زن، زندگی، آزادی را سر می دهد.

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان با بیان اینکه این شعار مهیج و خوش ریتم که به عنوان شعار اصلی تظاهرات و اغتشاشات اخیر مطرح شد در وهله نخست توسط گروه های مارکسیسم فاقد نگاه مثبت و ارزشی به نماد خانواده مطرح شد، افزود: مارکسیسم به دلیل عدم عقیده به نهاد خانواده ازدواج را ممنوع کرده چرا که معتقدند ازدواج آزادی زنان را سلب می کند.

زاله با تاکید براینکه زن در فرهنگ اسلام جایگاه والا و رفیعی دارد، اذعان کرد: اسلام نقش های مقدسی را برای بانوان دیده و ارزش و جایگاه بانوان را در سطح والا قرار داده است.

وی افزود: آزادی که اسلام برای بانوان ما دیده است، آزادی بر مبنای توحید است، زن در مکتب اسلام چه به عنوان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 38 درصدی بانوان کردستان از اشتغال در دستگاه های اجرایی

سهم 38 درصدی بانوان کردستان از اشتغال در دستگاه های اجرایی