مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-01اقتصادي

کشف 42 فقره قاچاق چوب در کردستان


مدیرکل منابع طبیعی استان کردستان، از 42 فقره قاچاق چوب با حجمی بالغ بر 159 متر مکعب طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: امسال تا کنون شش هزار و 156 کیلوگرم زغال در استان کشف شده است.

- بهزاد شریفی پور امروز چهارشنبه (12بهمن ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان اظهار کرد: در دهه مبارکه فجر امسال در 12 حوزه آبخیز استان با حجم بالغ بر 28هزار و 851 متر مکعب، بالغ بر 43 و نیم میلیارد تومان پروژه های آبخیزداری و آبخوان داری شامل پروژه های مکانیکی افتتاح و بهره برداری می شود.

وی بهره برداری از ساختمان اداری و حفاظتی شهرستان سقز را با اعتباری بالغ بر 4 و نیم میلیارد تومان، توسعه ساختمان سروآباد، تحقق بیش از 90 درصد اشتغال تعهد شده در سامانه رصد، پایش و استعلامات اراضی در سامانه پنجره واحد، راه اندازی سامانه قاچاق چوب را از مهم ترین اقدامات منابع طبیعی استان طی سال جاری و ایام دهه فجر اعلام کرد و افزود: طی امسال با اجرای 3 هزار هکتار عملیات بیولوژیکی، 2 هزار هکتار مراتع در قالب کوه های مرتعی با مشارکت مردم و بهره برداران محلی احیا شده است.

مدیرکل منابع طبیعی استان کردستان، با اشاره به کاشت یک میلیارد درخت در استان عنوان کرد: تمامی آحاد جامعه باید در فرآیند کاشت مشارکتداشته باشند، لذا در هر عرصه ای که کاشت می شود باید در سامانه مربوطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 42 فقره قاچاق چوب در کردستان

کشف 42 فقره قاچاق چوب در کردستان